2015. február 7., szombat

30-as sebességkorlátozó süti


Egy kedves barátnőm 30. szülinapjára készült ajándékba ez a süti. Sokat gondolkodtam mit is adhatnék neki és egyszer csak jött az ötlet - ehető is, találó is: 30-as sebességkorlátozó süti. Az alapja egy egyszerű linzertészta:
http://szerecsendejo.blogspot.hu/2012/11/linzer-koszoru.html



A fenti recept annyiban módosult, hogy a második réteg nem linzer, hanem marcipán vagy bármilyen cukormassza. Közte pedig finom házi baracklekvár.
A cukormasszából egy fehét kört vágtam a linzer méretének megfelelően, majd piros ételfestékkel beszíneztem egy kis adag cukormasszát és abból karikát vágtam a fehér kör szélére. Ezt tettem a lekvárral megkent linzer tetejére. Majd olvasztott csokival 30-as számot írtam a közepébe.

Egyszerő, ötletes ajándék. Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése