2013. június 5., szerda

Esküvői muffin

Egy korábbi esküvő adta az ötletet az esküvői muffinok elkészítéséhez. Ha valaki valami különlegesebbre vágyik az esküvőjén, mint a szokásos menyasszonyi torta, akkor ez szerintem nagyon jó megoldás lehet. Így még szeletelni sem kell a tortát. Bár nagy létszámú esküvő esetén elég sokáig tart elkészíteni, mert egyesével feldíszíteni a mini tortácskákat eléggé babra munka. De a végeredmény önmagáért beszél. A muffint tetszés szerint készíthetjük olyan ízűre amilyet szeretnénk. Én egy sima csokisat sütöttem.


Megvártam míg teljesen kihűl és ezután hozzáláttam a díszítéshez. A vőlegény muffinok tetejét befedtem fehér cukorpasztával, majd barna cukorpasztából megformáztam az öltönyt és nyakkendőt. A menyasszony sütiket először rózsanínnel burkoltam, majd a tetejére a ruha felsőrészét mintázó fehér cukorpaszta került, amit virágokkal díszítettem. A menyasszony "nyakába" pedig fehér gyöngysor került glazúrból.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése